Heel gewoon - Reisverslag uit Kilinochchi, Sri Lanka van Anne Westmaas - WaarBenJij.nu Heel gewoon - Reisverslag uit Kilinochchi, Sri Lanka van Anne Westmaas - WaarBenJij.nu

Heel gewoon

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

25 Januari 2017 | Sri Lanka, Kilinochchi

Hallo allemaal,

Mijn laatste update is van bijna drie weken geleden. De afgelopen weken zijn gewoon heel erg snel gegaan en er is niet heel veel bijzonders gebeurd. Maar om even te laten weten dat ik nog steeds in Sri Lanka ben en dat alles goed gaat, schrijf ik deze blog.

Gisteren en vandaag hadden twee dingen gemeen; het regende en ik heb twee keer drie uur in het ziekenhuis doorgebracht. Gisteren met drie jongetjes, voor een controle. Vandaag met eentje die op de badkamervloer onderuit was gegaan. Met hem werden we doorgestuurd naar de zaal, werd er een infuus gezet, en hebben we alles uit de kast moeten trekken om hem in bed te houden. Toen zijn moeder kwam, was alles gelukkig gelijk goed.

De afwisseling tussen boyshome en girlshome bevalt me nog steeds goed. Ook heerlijk om een paar keer in de week lekker een eindje te fietsen. Door deze twee dagen van regen ben ik even vergeten of dat fietsen heel veel moeite kost in de warmte, maar volgens mij valt het wel mee :)

Verder ben ik een weekendje in Jaffna geweest. Dat is toch wel één van mijn favoriete plekken in Sri Lanka. Als ik aankom op Centraal Busstation word ik helemaal blij. De rit ernaartoe is ook al mooi, over Elephant Pass, veel groen en water. En tan terecht komen in zo'n gezellige stad. En het was ook lekker om even een weekendje te relaxen.

Ik wil jullie bedanken voor de bijdragen aan mijn actie. Er is veel geld binnengekomen. We hebben een gedeelte uitgegeven aan praktische zaken, leuke dingen, lekkere en voedzame dingen. Ze zijn hier erg mee geholpen!

Dit zijn zo'n beetje mijn laatste dagen in Kilinochchi. Daarna ga ik weer op pad. Als ik iets bijzonders tegenkom, horen jullie het van me!

Groetjes,
Anne

  • 25 Januari 2017 - 13:04

    Marloes:

    Leuk je verhaal te lezen! Geniet er nog even van:)

  • 25 Januari 2017 - 14:02

    Marijke Leune:

    Hallo Anne,

    Fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt in Sri-Lanka. 33 jaar geleden zijn wij ook in Sri-Lanka geweest, maar wel met een heel ander doel als dat jij er nu bent. We hebben toen wel iets van de natuur en omgeving gezien maar niet zoveel, omdat we al direct bij aankomst voor Samanthi moesten zorgen, en er zaken afgehandeld moeten worden voordat we terug naar Nederland konden. Dan ben je toch heel anders bezig als jij nu. Geniet van het mooie land en van je werk.
    Een heel hartelijke groet van Marijke uit Woerden

  • 25 Januari 2017 - 22:40

    Evelyn:

    Ha An,
    ja dat fietsen! Echt op zn hollands fietsen gaat niet he, met die hitte;-)
    Groeten en knuffels van ons allen hier.
    je moeder


  • 26 Januari 2017 - 09:09

    Anneke:

    Ha An,
    Leuk om je blogs te lezen! Heel veel plezier nog!
    liefs An

  • 01 Februari 2017 - 19:42

    Arida En Oma Schaddelee :

    Dag Anne
    Oma en ik zitten heerlijk voor de kachel te genieten vanjou verhalen
    Fijn dat je het zo goed naar je zin heb .
    Je krijgt de Hg van oma
    En ook van ons hier uit Rijnsburg natuurlijk
    Heb je de foto's nog ontvangen via je app?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Soms alleen, soms samen; reizen is mijn hobby!

Actief sinds 18 Aug. 2011
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 43493

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 22 Maart 2019

Israël en 2019

14 November 2018 - 06 December 2018

Senagal

22 November 2016 - 07 Februari 2017

Sri Lanka

22 September 2016 - 19 November 2016

Taizé

03 Oktober 2011 - 08 December 2011

Mijn tweede reis

Landen bezocht: