Amazing - Reisverslag uit Taizé, Frankrijk van Anne Westmaas - WaarBenJij.nu Amazing - Reisverslag uit Taizé, Frankrijk van Anne Westmaas - WaarBenJij.nu

Amazing

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

17 Oktober 2016 | Frankrijk, Taizé

Lieve mensen,
Het is zo heerlijk om hier te zijn en zo onmogelijk om uit te leggen wat er nou zo heerlijk is. Zo weinig tijd om uitgebreid achter internet plaats te nemen en een reisverslag te maken, en zoveel zin om dingen te delen.

Ik zal wat dingetjes noemen en misschien vind ik later tijd om meer te delen.
-Ik heb een Taize-rijbewijs gehaald. Dit betekend dat ik mag rondrijden in alle maffe oude autootjes, in de busjes en in de auto's die je je maar kunt bedenken. Heerlijk!
-Niets is zo fijn als drie keer per dag naar de kerk te mogen voor 45 minuten muziek en stilte. Elke keer als ik daar zit, of ergens willekeurig in Taize wandel, of 's ochtends mijn kamer uitloop en de mooie zonsopgang zie...

Ik ben gewoon ongelooflijk blij dat ik hier langere tijd mag zijn.
En dat ik zo weinig internet heb, want dat geeft me zoveel vrije tijd.

Dus ik ga afronden.

Liefs,
Anne

  • 25 Oktober 2016 - 15:18

    Yvonne Vergeer:

    Lieve Anne
    Het klinkt heel positief daar, bijzonder.
    Geen internet en veel meer vrije tijd waar zijn we hier dan mee bezig he??
    Geniet van de tijd die je daar krijgt
    Liefs van Yvonne

  • 25 Oktober 2016 - 21:40

    Ineke:

    Hai Anne.
    Leuk om je berichten weer te lezen! Das een klein stukje meegenieten.
    Enne...als je over een héle poos weer gewoon in NL bent, dan zet je internet toch gewoon uit?!
    Een goede tijd verder gewenst en de groetjes, ook van 't boertje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Soms alleen, soms samen; reizen is mijn hobby!

Actief sinds 18 Aug. 2011
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 43449

Voorgaande reizen:

02 Januari 2019 - 22 Maart 2019

Israël en 2019

14 November 2018 - 06 December 2018

Senagal

22 November 2016 - 07 Februari 2017

Sri Lanka

22 September 2016 - 19 November 2016

Taizé

03 Oktober 2011 - 08 December 2011

Mijn tweede reis

Landen bezocht: